Ζωγράφισε έναν ήλιο

By: blackredrose

Σεπτ. 23 2010

Κατηγορία: Ήλιος

7 σχόλια

Aperture:f/10
Focal Length:18mm
ISO:200
Shutter:1/400 sec
Camera:NIKON D90

7 comments on “Ζωγράφισε έναν ήλιο”

  1. Η καλύτερη μίμιση δεν αγγίζει το αυθεντικό….!

    • Μίμηση η ζωγραφιά μου?????

      Προσπάθησα ….. ζωγράφισα τον ήλιο μου πρώτα με λόγια που αποτύπωνα πάνω στην φωτογραφία και μετά έκανα τα λόγια όνειρα και τα όνειρα χρώματα… μέχρι να φτάσουν στην μορφή που άγγιζε την ψυχή μου….

      Μίμηση ή απομίμηση η ψυχή μου???

      Κάποτε ζήτησα να μου ζωγραφίσουν ένα φιλί….. αλήθεια εσύ μπορείς????

  2. Χαχαχαχαχαχα δεν είμαι καλλιτέχνης για να ζωγραφίσω ένα φιλί…αλλά είμαι άνθρωπος και μπορώ να φιλήσω…!😉

    • χμ!!!! Το φιλί είναι εστία μικροβίων… η ζωγραφιά είναι πιο ακίνδυνη…. μα αλήθεια σου αρέσει ο κίνδυνος???

      Δλδ ?? όταν λες πως μπορείς να φιλήσεις εννοείς οτι μπορείς να αρπάξεις αυτόν που θα περνάει απο δίπλα σου και να τον αρχίσεις στα φιλιά???

      Πωπω!!! εσύ πρέπει να είσαι επικίνδυνη……🙂

  3. Δεν μοιράζω φιλιά δεξιά-αριστερά ανεξέλεγκτα….είμαι εκλεκτική, μα τι νόμιζες?😛

    • χμ!!!! και πιά είναι τα κριτήρια της επιλογής σου???

      χμ2!!!! και γιατί τα ελέγχεις???? Είναι επικίνδυνα τα φιλιά σου???

  4. Χμμ 1: είναι μυστικά…!

    Χμμ 2: όχι είναι πολύτιμα…!
    😉


Σχολιάστε

