να σπάει το γκρίζο …

By: blackredrose

Οκτ. 05 2010

Κατηγορία: Λουλούδια, Φυση

8 σχόλια

Aperture:f/5.6
Focal Length:55mm
ISO:640
Shutter:1/10 sec
Camera:NIKON D90

8 comments on “να σπάει το γκρίζο …”

  1. Δεν μπορούσε να είναι ένα κοκκινάκι? Το κίτρινο δεν ξεχωρίζει τόσο!🙂

  2. Να μην λέω, δηλαδή την γνώμη μου?😥

    • ασφαλώς …. και να λες την γνώμη σου ….. άλλωστε γι αυτό υπάρχει αυτό το μπλόγκ … για να ακούει γνώμες και να μπορώ να βελτιώνομαι ….

  3. Καλημέρα Γιώργο μου!
    Όντως ζωγράφισες σήμερα!
    Από τις ομορφότερες φωτογραφίες στη συλλογή σου!
    Σπάει το γκρίζο…μακάρι να μπορούσε να σπάσει και το γκρίζο της ζωής κάποια στιγμή…

    • Νεφέλη μου
      εύχομαι η μέρα σου να είναι γεμάτη απο όμορφες ζωγραφιές ή ακόμα καλύτερα από όμορφες στιγμές…..
      το γκρίζο της ζωής σπάει με τον έρωτα …. ερωτεύσου ……🙂

  4. Αστειάκια πρωί πρωί εεε;

    Χμ… Μου υποδεικνύεις ή με προστάζεις;

    Το δύσκολο στην όλη υπόθεση είναι να αμοιβαίο…και μέχρι τώρα λίγο ο χρόνος, λίγο ο χώρος, λίγο το ένα, λίγο το άλλο…και τσουπ ο έρωτας φεύγει!

    Ίσως να προλάβεις μόνο να τον φωτογραφίσεις! Τίποτα άλλο…

    Φιλιά πολλά!

    • η κακή διάθεση μου είπαν πως φεύγει αν δεν την παίρνεις σοβαρά…. έτσι λοιπόν προσπαθώ να την κοροϊδεύω …..

      Αμοιβαίο ε??? ο έρωτας είναι τυφλός και είναι τόσο δύσκολο να πετάξει τις σαϊτιές του στα σωστά άτομα…. Προστάζω λοιπόν ….. ερωτεύσου ……. και εγώ θα παραφυλάω να τον φωτογραφίσω ……


Σχολιάστε

